מקום מיוחד לאירועים קטנים

וינו סוקה הוא אולם אירועים באיזור השרון, מרהיב וייחודי המצוי בהרצליה פיתוח. המתחם הוא מיקס של דיזיין קלאסי ליד עיצוב עכשווי, ואפשר לראות נגיעות של ישן וחדש אשר מתחברים יחדיו. בוינו סוקה באפשרותכם לערוך מבחר גדול של אירועים כמו חתונות קטנות וייחודיות, אירועי בוטיק, מסיבות בר ובת מצווה, בריתות ואף אירועים מיוחדים כמו למשל יום הולדת 60, יום הולדת 90, חתונת הזהב, חתונת הכסף ועוד. אולם האירועים עצמו מיועד לאירועים לא גדולים המכילים עד 220 משתתפים. למרות האירועים הקטנים, ייחודם עולה בכמה מונים על מאורעות גדולים. וינו סוקה אינו מנוסה רק באירועים לפי שנאמרו מעלה. באתר עצמו ניתן לעשות תצוגות אופנה, אירועי חברה, הפקות טלוויזיה, הפקת אירועים עסקיים, מכירות פומביות, הרמת כוסית ועוד שפע מגוון של אירועים.

חוץ מזה וינו סוקה נותן לפוקדי המקום, מסעדת שף בדרגה אחרת. בשל הפופלריות של מסעדת השף, קיים חדר אחמ"ים, שבו אפשרי לערוך אירועים קטנים עד 25 אורחים.
במתחם אולם האירועים וינו סוקה, ניתן להשיג תפריטי אוכל ושתייה מקיפים ועשירים. אולם האירועים הוא בעל תעודת כשרות.

וינו סוקה מתפאר בעבר מפואר ושרשרת ארוכה של מסיבות שבוצעו בתחומיו. במידה ובחרתם לערוך את המסיבה שלכם בוינו סוקה, הנכם מבינים שהאירוע שלכם נמצא בידיים הכדאיות ביותר שניתן. בואו גם אתם להצטרף לרשימה לקוחות מרשימה שחגגו, נהנו,שמחו ואהבו את האירוע שלהם.

כתיבת תגובה