בר מסעדה בתל אביב – מאראבו

בפרברי של העיר ר"ג במרכז ארץ ישראל, ממוקמת לה מסעדת שף המכונה מאראבו. מסעדת מארבו נוסדה על ידי השף יואב בר והאוכל המוגש בה הינו שילוב ייחודי בין הטעמים הפשוטים מבית ילדותו של השף יואב בר, לבין מקצוענות קולינרית שנרכשה במוסדות הבולטים בעולם. מאראבו בר מסעדה לא נוהגת כמו שמצופה ממסעדת שף, אלא היא האמת מגדירה מחדש את המושג מסעדה.

מסעדת מאראבו הינה בר מסעדה בתל אביב מהמוכרות בתחומה. המסעדה עובדת לרוב כמסעדת שף, אך אפשר להשתמש בה מלבד זאת כמסעדה לאירועים פרטיים קטנים. אם חשבתם לערוך חתונה במסעדה או בר מצווה במסעדה או שרק רציתם להשכיר חדר פרטי לאירועים במסעדה, עתה אתם יכולים. מאראבו הנה המקום הריאלי ביותר בשבילכם. מסעדת מאראבו היא איננה עוד מסעדה שרק באים לאכול בה ואז ללכת הבייתה, מאראבו הינה באמת מסעדה שכל סעודה בה היא זיכרון לשנים ארוכות, שכנראה לא תרצו לשכוח.

תפריט המסעדה הוא תפריט עשיר מאוד ומכיל גיוון גדול של סוגי מאכלים מידיו של השף יואב בר. בתפריט המסעדה יתאפשר לכם להשיג מנות בשריות העשויות בדרכים מגוונות, מבחר גדול של מנות דגים טריות, פירות ים, סלטי בוטיק, מינים לא מעטים של פסטה ולא כדאי לשכוח את תפריט הקינוחים שהופך כל ארוחה לסעודת מלכים. באפשרותכם לקבל התרשמות ממנות המסעדה באתר המסעדה ברשת האינטרנט. כמו כן ניתן למצוא תפריט שתייה עשיר מאוד ומגוון.

יואב בר הנו שף פרטי, וכיוצא בזאת מסעדת מאראבו היא מסעדת גורמה. האוכל המוגש במסעדה מבושל אם אהבה חסרת תקדים ובלי פשרות, על מנת שהסועד יקבל את התמורה המלאה בעבור כספו. אם במקרה אתם זוג, וברצונכם לחגוג במסעדה רומנטית, מאראבו היא בעצם המקום עבורכם כדי לחגוג את הרומנטיקה בין שניכם. האווירה הרגועה והשקטה אשר שוררת במסעדה, נותנת הרגשה של חופש, רומנטיקה, רוגע ועדינות. העיצוב שעוצב בדרך קפדנית אך קלילה והמטבח הפתוח לעיני הלקוחות מוסיף פי כמה מונים להרגשת הביתיות של המסעדה.

פירוש המילה Maraboo הנה מכשף, ובזכות הטאצ' המופלא של השף יואב בר, ניתן לחוש את ייחודיות המסעדה. מסעדת מאראבו זכתה בתואר "אלופת המסעדות של ישראל" עקב השתתפותו המהפנטת של השף יואב בר בתוכנית קרב סכינים ששודרה בערוץ 10. עם כול זה, הבילוי האיכותי מוצע לקהל הלקוחות במחירים מתונים ושפויים הכוללים בנוסף לכל מה שתואר למעלה, ארוחות עסקיות מלאות.

כתיבת תגובה